Få fokus på lokalhandel med jeres egen gaveportal,
med salg til virksomheders medarbejdere.
Gaveportalen udvikles i samarbejde med Degn Marketing
Kort videopræsentation
af konceptet er på vej!
Om konceptet
Vi har i samarbejde med Haderslev Erhvervsråd, videreudviklet konceptet; gaveportal med lokale gaver
Fokus med at handle lokalt har aldrig været mere på dagsordenen end under og efter Covid19. Virksomheder, institutioner og foreninger har fået øjnene op for, at støtte den lokale handel, så deres service og udvalg, kan overleve i den stadig stigende konkurrence fra nethandlen. Til at understøtte den øgede efterspørgsel på at støtte det lokale handelsliv, har Haderslev Erhvervsråd udviklet en gaveportal som giver butikkerne mulighed for på denne gaveportal, at tilbyde sine produkter som gaver, virksomhederne kan købe til sit personale.
Degn Marketing har videreudviklet portalen så den i dag fremstår som en moderne gaveportal med mange skræddersyede funktioner, der gør arbejdet let for butikkerne og den lokale handelsorganisation der står for det administrative arbejde.
Kontakt os gerne, hvis din by også vil kunne tilbyde en gaveportal til områdets virksomheder, institutioner og foreninger.
Fordele
Fordele for
butikkerne
- Øget omsætning
- Ekstra salgskanal
- Mulighed for mersalg når kunden
afhenter i butikken. - Øget kendskab til produkter og forretning
- Nyt kundesegment
- Kan følge sit salg løbende
Fordele for
virksomheder
Lokalgavekonceptet er en lokalgaveportal, hvor du støtter de lokale detailhandlende på tværs af hele kommunen. Et stærkt signal for virksomheden at sende til egne medarbejdere, erhvervslivet og lokalsamfundet generelt.
- Vælg selv gaven til medarbejderne eller
lad medarbejderne selv vælge sin gave - Støtter lokale butikker
- Nem og brugervenlig tilmelding og
bestilling af gavevalget - Virksomheden vælger selv om
medarbejder skal hente i butikken,
eller få levet til virksomheden. - Stort udvalg af spændende gaver
– herunder både unika gaver,
oplevelser og lokalproduceret varer. - Vælg selv gavebudget
Fordele for
medarbejderne
- Større gaveværdi
- Mulighed for at bytte gaven
- Valgfrihed
- Lokale gaver
- Nem og bekvem løsning
- Leveringssikkerhed
Priskategorierne
Vælg selv hvilke priskategorier virksomheder kan vælge i mellem!
Den lokale handelsorganisation bestemmer hvilke priskategorier virksomheder kan vælge imellem.
Med et bredt udvalg af priskategorier, giver det virksomheder der f.eks. vælger priskategori 900 kr. mulighed at vælge flere gaver og ikke bare kun én. De kan f.eks. vælge 2 gaver til 200 kr. og 1 gave til 500 kr. Vi anbefaler derfor at give virksomheder et stort udvalg både i valg af priskategori samt et stort og attraktivt udvalg af gaver.
Populære priskategorier:
Populære priskategorier:
Pris og funktioner
Få en komplet gaveportal
med support og/eller egen styring.
35.000 kr.
+ moms (Engangspris)
Support & Hosting
Funktioner
Funktioner
Håndtering af
Degn Marketing
- DM håndterer upload af produkter / Butikker
sender produkt info via online formular - DM håndtere oprettelse og afsendelse
af gave labels. - DM leverer pakkelabels til
butikkerne til gaver der skal sendes. - Administration og overblik over salg
og adgang til lister. - DM koordinerer betalingen og leverer
faktureringsoversigt til administration. - DM administrer og håndtere udsendelse
af brugerlogin- DM afhjælper og håndtere problemstillinger
med brugeren
- DM afhjælper og håndtere problemstillinger
- Kundeservice B2C – Viderestil direkte
til DM support, indenfor åbningstiderne
Butikker og handels-
organisationer
- Butikkerne får adgang til egen interface med overblik over salg, download af lister med diverse filtreringsmuligheder.
- Virksomhed > medarbejder > produkt
- Produkt > medarbejder > virksomhed
- Overblik hvor antal solgte produkter
- Mulighed for oprettelse af ekstra pris kategori
- Oprettelse af selvvalgt priskategori
- Målrettet 1 virksomhed eller alle
- Udvidet adgang til administrator af siden:
- Indtaste og opdatere butikkers “profil”,
Adresse, navn, mm. - Oprette og redigere produkter, med billeder,
pris og tekst. - Opdatere lager antal for hvert produkt.
- Indtaste og opdatere butikkers “profil”,
Virksomheder
- Udvidet leveringsoptions via tilmeldingsformularen
- Levering til medarbejdernes privatadresse
(Leveringsgebyr) - Levering til virksomheden (Leveringsgebyr)
- Medarbejderen afhenter hos butikken
- Levering til medarbejdernes privatadresse
- Udvidet bruger muligheder – Upload via medarbejder nr. (Kommune)
- Oprettelse af medarbejdere uden tilgang til mail
- Upload af Excel til oprettelse – udvidet muligheder
- Virksomheden kan tildele gaverne over ubegrænset dage indtil deadline. Overblik over hvem de mangler at tildele.
- Den gave ansvarlige kan bestille og tildele de
ansattes gaveønsker løbende - Mindre risiko for udsolgte gaveønsker
- Mulighed for at tildele en vin gave/gavekurv til
ansatte der ikke har bestilt inden deadline.
- Den gave ansvarlige kan bestille og tildele de
Funktioner
Levering eller afhentning
Medarbejderne
- Tildeles eget login
- Medarbejderne ser kun den priskategori der er tildelt dem, når de er logget ind.
- Medarbejderne kan se deres gavevalg og ordrenr. under deres profil
Mulighed 1
- Systemet generer leveringsdato ud fra virksomhedens oprettelses formular
- Butikkerne kan ved login se hver enkelt virksomheds valgte leveringsdato
- Admin kan indtaste forskellige afhentningsdatoer afhængig af behov og virksomhed.
Mulighed 2
- Samme afhentning og leveringsdato’er for alle virksomheder – ingen dynamik
- Butikkerne ser ved login en bestemt dato for afhentning og levering gældende for alle virksomheder.
Klippekort / Udvidet support
TILKØB – årlig basis
10 timer
kr. 8.750 + moms.
- Telefonisk support på brugerfejl og udfordringer med systemet, tilretning af grafik og template ombrydning.
20 timer
kr. 17.000 + moms.
- Telefonisk support på brugerfejl og udfordringer med systemet, tilretning af grafik og template ombrydning.
Support & Hosting
– Basis
kr. 3.588 + moms.
- Basis hosting serverplads,
inkl. backup og opdatering af plugins - Support på systemfejl
Support & Hosting
– Plus
kr. 7.188 + moms.
- Ekstra hosting serverplads,
inkl. backup og opdatering af plugins - Support på systemfejl
Support & Hosting
Håndtering af
Degn Marketing
- DM håndterer upload af produkter / Butikker
sender produkt info via online formular - DM håndtere oprettelse og afsendelse
af gave labels. - DM leverer pakkelabels til
butikkerne til gaver der skal sendes. - Administration og overblik over salg
og adgang til lister. - DM koordinerer betalingen og leverer
faktureringsoversigt til administration. - DM administrer og håndtere udsendelse
af brugerlogin- DM afhjælper og håndtere problemstillinger
med brugeren
- DM afhjælper og håndtere problemstillinger
- Kundeservice B2C – Viderestil direkte
til DM support, indenfor åbningstiderne
Funktioner
Butikker og handels-
organisationer
- Butikkerne får adgang til egen interface med overblik over salg, download af lister med diverse filtreringsmuligheder.
- Virksomhed > medarbejder > produkt
- – Produkt > medarbejder > virksomhed
- Overblik hvor antal solgte produkter
- Mulighed for oprettelse af ekstra pris kategori
- – Oprettelse af selvvalgt priskategori
- – Målrettet 1 virksomhed eller alle
- Udvidet adgang til administrator af siden:
- – Indtaste og opdatere butikkers “profil”,
Adresse, navn, mm. - – Oprette og redigere produkter, med billeder,
pris og tekst. - – Opdatere lager antal for hvert produkt.
- – Indtaste og opdatere butikkers “profil”,
Funktioner
Virksomheder
- Udvidet leveringsoptions via tilmeldingsformularen
- – Levering til medarbejdernes privatadresse
(Leveringsgebyr) - – Levering til virksomheden (Leveringsgebyr)
- – Medarbejderen afhenter hos butikken
- – Levering til medarbejdernes privatadresse
- Udvidet bruger muligheder – Upload via medarbejder nr. (Kommune)
- – Oprettelse af medarbejdere uden tilgang til mail
- – Upload af Excel til oprettelse – udvidet muligheder
- Virksomheden kan tildele gaverne over ubegrænset dage indtil deadline. Overblik over hvem de mangler at tildele.
- – Den gave ansvarlige kan bestille og tildele de
ansattes gaveønsker løbende - – Mindre risiko for udsolgte gaveønsker
- – Mulighed for at tildele en vin gave/gavekurv til
ansatte der ikke har bestilt inden deadline.
- – Den gave ansvarlige kan bestille og tildele de
Funktioner
Medarbejderne
- Tildeles eget login
- Medarbejderne ser kun den priskategori der er tildelt dem, når de er logget ind.
- Medarbejderne kan se deres gavevalg og ordrenr. under deres profil
Levering eller afhentning
Mulighed 1
- Systemet generer leveringsdato ud fra virksomhedens oprettelses formular
- Butikkerne kan ved login se hver enkelt virksomheds valgte leveringsdato
- Admin kan indtaste forskellige afhentningsdatoer afhængig af behov og virksomhed.
Mulighed 2
- Samme afhentning og leveringsdato’er for alle virksomheder – ingen dynamik
- Butikkerne ser ved login en bestemt dato for afhentning og levering gældende for alle virksomheder.
Klippekort / Udvidet support
10 timer
kr. 8.750 + moms.
- Telefonisk support på brugerfejl og udfordringer med systemet, tilretning af grafik og template ombrydning.
20 timer
kr. 17.000 + moms.
- Telefonisk support på brugerfejl og udfordringer med systemet, tilretning af grafik og template ombrydning.
TILKØB – årlig basis
Support & Hosting
– Basis
kr. 3.588 + moms.
- Basis hosting serverplads,
inkl. backup og opdatering af plugins - Support på systemfejl
Support & Hosting
– Plus
kr. 7.188 + moms.
- Ekstra hosting serverplads,
inkl. backup og opdatering af plugins - Support på systemfejl
Kontakt
Telefoniske åbningstider:
Tlf: +45 72 10 90 56
Man-Tor: 09:00 – 16:00
Fre: 09:00 – 14:00
Weekend lukket
Forespørgsel om Gaveportalen,
kontakt da Ken Degn på:
info@degnmarketing.dk
Angående support og hosting,
kontakt Rasmus Degn på:
rd@degnmarketing.dk
© 2024 Degn Marketing All rights reserved
Storegade 33, 6100 Haderslev